ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  1. Αρχική
  2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Γενικά

  • Αν έχετε κάποια απορία σχετικά με τις διαστάσεις, το χρώμα και οτιδήποτε άλλο σχετικά με τα προιόντα μας, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με οποιονδήποτε τρόπο ώστε να αποφευχθεί τυχόν άσκοπη ταλαιπωρία και δέσμευση του χρόνου σας αναμένοντας την μεταφορική. Μπορείτε να στείλετε email οποιαδήποτε ώρα και ημέρα στο οποίο θα απαντήσουμε το συντομότερο ή να μας καλέσετε στο τηλέφωνο της επιχείρησης από Δευτέρα ως Παρασκευή εκτός αργιών από 9 το πρωί ως 2 το μεσημέρι.  Διαθέτουμε όλη την καλή διάθεση και την ευχαρίστηση να σας κατατοπίσουμε και να σας δώσουμε λεπτομερή εικόνα των προιόντων μας. Ωστόσο σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή, ισχύουν τα εξής:

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, είστε υποχρεωμένοι να παραδίδετε άθικτα και σε άριστη κατάσταση τα προϊόντα μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση της Επιχείρησής μας, στις ακόλουθες περιπτώσεις: 1. Εάν πρόκειται για την πρώτη αλλαγή που θα θελήσετε να κάνετε σχετικά με μία παραγγελία σας τα έξοδα αποστολής προς την έδρα μας για την επιστροφή του προϊόντος που θα αλλαχτεί θα επιβαρύνουν την επιχείρηση. Τα παραπάνω υπό αριθμό. 1 ισχύουν αποκλειστικά και μόνο για την περίπτωση που τα προϊόντα θα σταλούν από εσάς μέσω της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρίας ταχυμεταφορών. Μόλις παραλάβουμε το προιόν που πρέπει να αλλαχθεί θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την αποστολή του νέου προιόντος και την πληρωμή εκ μέρους σας των νέων μεταφορικών (όπως ορίζονται γεωγραφικά στην ενότητα κοστος μεταφορικών) καθώς και την τυχόν διαφορά στην τιμή του νέου προιόντος που διαλέξατε σε σχέση με το επιστρεφόμενο. Σε περίπτωση που θελήσετε να αγοράσετε επιπλέον νέα προιόντα θα σας αποσταλούν μαζί με το προς αλλαγή προιόν ενώ αν η αξία της νέας παραγγελίας ειναι τέτοια που κατοχυρώνετε την προσφορά των δωρεάν μεταφορικών, τότε για το προιόν της αλλαγής δεν θα έχετε οποιαδήποτε οικονομική επιβάρυνση.      2. Εάν με δική μας υπαιτιότητα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα, κάναμε λάθος στην τιμολόγηση, λάθος στην αποστολή κλπ. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος οπότε και αναλάμβανουμε ολοκληρο το μεταφορικό κόστος χωρίς επιβάρυνση για εσάς. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί με κανέναν τρόπο, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η εξωτερική συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. 3. Εάν με υπαιτιότητα του μεταφορέα ερθεί προς παράδοση σε εσάς συσκευασία εμφανώς σε κακή κατάσταση όπου ενδεχωμένως τα προιόντα καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά ή η συσκέυασία είναι παραβιασμένη και ίσως έχουν κλαπεί προιόντα οφείλετε να μην αποδεχθείτε την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσετε μαζί μας.άμεσα στο τηλεφωνο 210 90 10 821. Θα ήταν οφέλιμο να τραβήξετε φωτογράφιες παρουσία του μεταφορέα αν μπορείτε και να μας τις αποστείλετε. Σε περίπτωση που αποδεχθείτε να παραλάβετε το προϊόν σε ως άνω περιγραφόμενη κατάσταση, ενδέχεται κατά την απόλυτη κρίση μας να μη δεχτούμε την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Επιπλέον, σε περίπτωση που δεν επιστρέψετε το προϊόν τότε, δε θα σας σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει να προβείτε σε νέα παραγγελία και αγορά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε. Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Ως καταναλωτές διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε για δεύτερη φορά τα προϊόντα που αγοράσατε χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνεστε εσείς, οπως και το κόστος επανααποστολής προς εσάς.

    Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε 10 εργάσιμες ημέρες ή 14 ημερολογιακές, από την ημέρα κατά την οποία, εσείς συμφωνα με τα στοιχεια που μας δηλώσατε, υπογράψατε για την παραλαβή των προιόντων που εστάλησαν από εμάς οπότε θεωρείται πως έχει συναφθεί η σύμβαση και αποκτησατε τη φυσική κατοχή και την κυριότητα των αγαθών 
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την Επιχείρηση για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση (π.χ με την αποστολή επιστολής ή mail). Εαν δεν βρίσκετε το έντυπο υπαναχώρησης μπορουμε να σας το προμηθεύσουμε. Εάν αποστείλετε ηλεκτρονικώς τη δήλωσή σας για υπαναχώρηση, θα σας διαβιβάσουμε πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας.
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας, πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Σε περίπτωση υπαναχώρησης οφείλετε να στείλετε πίσω στην Επιχείρηση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα προϊόντα πριν από τη λήξη της περιόδου των 10 εργάσημων 'η 14 ημερολογιακών ημερών. Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων στην έδρα μας με μεταφορική εταιρεία της αποκλειστικά δικής σας επιλογής. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων λογω υπαναχώρησης σας, μπορείτε να επιλέξετε επιστροφή των χρημάτων σας, αρκεί η επιστροφή των προιόντων ή του προιόντος εξαιτίας της υπαναχώρησης σας να ολοκληρωθεί εντός 10 εργάσημων ημερών ή 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η Επιχείρηση θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε. Η Επιχείρηση δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά στην αρμόζουσα κατάσταση όπως περιγράφεται άνωθεν. Η Επιχείρηση θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο, με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο e-ndc.gr έγκαιρα και εγγράφως.
Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Τον κίνδυνο βλάβης ή απώλειας των προϊόντων μέχρι τη φυσική τους κατοχή από τον καταναλωτή ή τρίτο που έχει ορίσει ο καταναλωτής, φέρει η επιχείρηση μας με εξαίρεση των περίπτωση που ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από τον καταναλωτή, οπότε στην περίπτωση αυτή ο κίνδυνος μετατίθεται στον καταναλωτή άμα τη παραδόση στο μεταφορέα. 

Αλλαγή προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε και παραλάβατε με κάποιο άλλο διαθέσιμο προϊόν ίσης αξίας θα πρέπει να επισκεφτείτε το φυσικό μας κατάστημα στο Νέο Κόσμο οδός Ρουμπέση αριθμ. 4 με την απόδειξή σας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα), μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 210 9010821. Σε περίπτωση που δεν είστε σε θέση να επιστρέψετε μόνοι σας το προϊόν που έχετε αγοράσει με υπηρεσία παράδοσης, η συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφοράς μπορεί να το επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση (όπως ορίζεται στην αντίστοιχη ενότητα). Το κόστος επιστροφής του αναλαμβάνει η Επιχείρηση μόνο εφόσον πρόκειται για την πρώτη αλλαγή κάθε παραγγελίας και σύμφωνα με όσα αναφέρονται ανωτέρω στην παράγραφο «Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης». Σε κάθε άλλη περίπτωση είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, σε κλειστή συσκευασία, ακέραιο, πλήρες, με όλα τα μέρη και εξαρτήματα (συμπεριλαμβανομένων αναλλοίωτων ετικετών και οδηγιών/ σημειώσεων/ εγχειριδίων που παρέχονται, την αρχική συσκευασία). Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος, θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στο φυσικό μας κατάστημα ή στη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφοράς. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το προϊόν εντός 14 ημερών, τότε η Επιχείρηση δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάστασή του. Τα προϊόντα που αναφέρονται στην επόμενη παράγραφο δεν αντικαθίστανται.

Εξαιρέσεις απο το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων (π.χ. ενδύματα, υποδήματα, που κατασκευάζονται μετά από παραγγελία του πελάτη) β) στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
γ) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοσή τους όπως εσώρουχα, κάλτσες κτλ και όπου θα αναγράφεται.